Koncert charytatywny „Czacki Second Stage” jest drugą, po Festiwalu Teatralnym, inicjatywą ambitnych uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Czackiego w Warszawie. W tym roku odbędzie się już jego trzecia edycja, która planowana jest na 23 i 24 czerwca 2012 r.
Ideą projektu jest ofiarowanie ambitnym uczniom szansy rozwijania zainteresowań i pasji, co w praktyce oznacza dla nich możliwość zaprezentowania swoich talentów wokalnych i instrumentalnych na prawdziwej scenie.
W zeszłym roku zysk z koncertu przekazany został w całości Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „TĘCZA”, a dwa lata temu Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Tegoroczny dochód ze sprzedaży wejściówek zostanie przeznaczony dla Fundacji „Mam Marzenie”. Jest to działająca od 2004 roku fundacja, która spełnia marzenia dzieci w wieku między 3 a 18 rokiem życia, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu.
Koncert oprócz świetnej zabawy, dostarcza organizatorom wielu cennych lekcji życia. Dzięki niemu młodzi ludzie zyskują doświadczenie w organizacji tego typu imprez oraz uczą się współpracy w grupie. Warto pamiętać, że cała organizacja spoczywa w rękach licealistów, a nauczyciele pomagają jedynie przy formalnym załatwianiu spraw. W praktyce oznacza to, że uczniowie sami budują scenę, piszą podania, szukają sponsorów i patronów medialnych, planują wydatki, tworzą stronę internetową, projektują zaproszenia i plakaty, pilnują porządku i obsługują całe zaplecze oświetleniowe i akustyczne imprezy.
Przygotowanie takiego koncertu daje organizatorom również ogromną satysfakcję wynikającą z możliwości pomocy innym, a uśmiech na twarzy dzieci i słowo „dziękuję” wynagradza organizatorom cały trud i ciężką pracę włożoną w organizację.
Liczba wykonawców jest z roku na rok coraz większa, dlatego koncert jest dwudniowy. Odbywa się w weekend, ponieważ stawiamy na imprezę rodzinną. Dzięki temu, że sobota i niedziela to dla wielu dni wolne od pracy i szkoły bardzo często, zarówno wykonawcy jak i uczniowie, przychodzą na koncert z całymi swoimi rodzinami i najbliższymi przyjaciółmi.
Aby zwiększyć liczbę potencjalnych odbiorców, co roku nawiązujemy kontakt ze szkołami ze Śródmieścia, dzięki czemu nasza impreza zyskuje większy rozgłos i renomę, a ilość sprzedanych wejściówek świadczy o tym, że nasz koncert przyciąga coraz to nowszych widzów.
![](logos2/fundacje/mam_marzenie.png)
Partnerzy:
![](logos2/partnerzy/hoffmanowa.jpg)
Patronat honorowy:
![](logos2/srodmiescie.png)
Patronat
medialny:
![](logos2/patroni/radio_aktywne.png)
![](logos2/patroni/mm.png)
![](logos2/patroni/independent.png)
![](logos2/patroni/radio_bajka.png)
![](logos2/patroni/cogito.png)
Sponsorzy:
![](logos2/microsoft.png)
![](logos2/sponsorzy/euro_solution.png)
![](logos2/sponsorzy/mu_interactive.jpg)
![](logos2/sponsorzy/rocknroll.png)
![](logos2/sponsorzy/riku_modelsport.png)
![](logos2/sponsorzy/rada_rodzicow.png)
![](logos2/sponsorzy/mniam.png)
![](logos2/sponsorzy/okienko.jpg)
![](logos2/sponsorzy/piekarnia.png)
![](logos2/sponsorzy/funky_studio.png)
![](logos2/sponsorzy/softronic.jpg)